fredag 23 februari 2007

sömn vad är det?

Hör och häpna jag pluggade igår kväll...hehe. Sen somnade jag som en stock då jag var helt slut. Vid halv två på natten vaknar jag av att william börjar klättra upp i sängen. Han kommer upp och lägger sig mellan sambon och mig. Han ligger bara där och tittar sen säger han Jag har sovit klart nu mamma! Ehh nä det har du inte svarar jag men han ligger bara där och tittar. Tillslut går william iväg för att kissa, jag går också upp för att kissa och sen förklarar jag att det är mitt i natten. William somnar igen men ligger bara och vrider och vänder på sig. Vilket gör att jag inte kan sova utan bara oroar mig för om han är sjuk eller inte. Vaknar till när sambons alarm börjar tjuta vid 05:30. Berättar för honom att william inte sovit bra och att jag inte tror att jag kommer få upp honom sen. Så det är bara att inse att det blir inget prov idag *suckar* Jag får ångest över hur det kommer att tas av mina lärare sen ringer jag och lämnar ett meddelande. Jag mailade också nyss ett osammanhängande mail om hur jag måste vara hemma med sonen. Nu sitter jag här och undrar vad jag och william ska hitta på idag. Måste ringa hans mormor då hon skulle hämta honom på dagis vilket blir lite svårt. HM.

Inga kommentarer: