tisdag 6 februari 2007

Memories...

För tio år sedan
  • Gick jag andra året på gymnasiet
  • Gick jag ett tag omkring i bright orange jeans och orange tröja ;)
  • Hade jag blivit ihop med den galna jamaicanen.
  • Jag och elvira fotade som galningar, fan vad vi hade kul!
För fem år sedan
  • Hade jag precis blivit kompis med J efter vårt förhållande.
  • Jag var ute och dansade titt som tätt med T och raggade som bara den!
  • Var lillebror M bara 1½år.
För tre år sedan
  • Mammaledig med William.
  • Började planera min comeback till pluggandet.
  • Började längta efter syskon till William.
  • Ledsen för William inte ville amma längre.
För ett år sedan
  • Arg över pappas änkas attityd.
  • Saknade pappa så mycket så jag tror jag gick sönder!
  • Svårt att koncentrera mig på skolan.
För en månad sedan
  • Skolan hade precis börjat.
  • Bråkade jag med CSN.
  • Undrade jag om trotsåldern någonsin skulle ta slut.
För en vecka sedan
  • Åt jag en semla.
  • Dansade jag och William till Johnny Cash.
  • Gjorde jag en supergod sallad.
I går
  • Spelade jag backgammon med J.
  • Åt en sallad och mådde pyton.
  • Sov jag från 15-18.
Idag
  • Varit i skolan.
  • Hämtat ut krämprover som jag ska testa i 2 veckor.
  • Fikat med Elvira :)

I morgon
  • Lämna William på dagis.
  • Ska jag till skolan.
  • Komma på något gott att äta till middag som vi inte ätit på ett tag.

Inga kommentarer: