tisdag 6 februari 2007

intressant

Jag tycker att religion överlag är intressant. De flesta religioner vet jag någorlunda mycket om men en som jag är grymt intresserad av är Scientologin . Kanske är det för att man faktiskt inte vet så mycket om den och alla som är medlemmar är sååå hysch-hysch. Jag har tänkte på att traska dit och få lite info men vet inte om jag vågar *flinar*. De kanske fångar mig då ;) På gymnasiet hade jag en kompis som var pingstvän och hon lurade med mig på en "fest"...yeah right. Det var en gudstjänst/"fest" dvs hon ville värva mig. Jag var där och kollade in hur de sjöng och så men sen var det nog. Som sagt jag är fascinerad av religioner men om det finns något som jag hatar så är det religiösa människor som ska tvinga på mig vad de tycker. Tycka vad du tycka men tvinga inte det på mig...that´s all i´m saying.

Inga kommentarer: