torsdag 8 februari 2007

Skuggor i mörkret

Det är oftast jag som är uppe längst hemma hos oss då sambon går upp vääldigt tidigt varje morgon. Så jag brukar nästan varje kväll ligga i sängen och kolla på tv. Ligger i sängen och kollar mest för att få ligga nära sambon. Så såklart tittar jag på nästan varje avsnitt av Seinfeld då det går när sambon oftast just sloknat. Jag är en tv-tittare som MÅSTE zappa! När det är reklam börjar jag bli orolig och måste kolla igenom alla kanaler på något som är värt att titta på så länge. För några veckor sen hittade jag ett program på discovery som heter A Haunting som handlar om familjer som flyttar in i hus där elaka spöken bor. Needless to say är det här ett program som jag ÄLSKAR då jag tror på sånt. Men det betyder också att jag blir superskrämd!! Jag kan inte titta hela tiden på programmet utan måste zappa till seinfeld så att jag kan lugna ner mig igen. Sen efter några minuter så är jag tebax till det läskiga för att det är sååå spännande och intressant! Jaja sen när programmet är slut eller jag bara är för trött så är det alltid lite svårt att somna...för tänk om det finns några elaka spöken hemma hos oss?? Äsch tänker jag sen, spöken finns det nog men inga elaka...bara pappa och mormor.

2 kommentarer:

ELVA sa...

ahahahha! du är som jag, komedi pause now and then är ett måste. ;)
Om jag sett en skräckis eller ens bara ett lite läskigare avsnitt av CSI så måste jag kolla på något roligt direkt efter, innan jag går och lägger mig.. suck

Fröken sa...

Japp precis så är jag! Det här programmet är så läskigt att jag måste ha det mitt i!!