tisdag 13 februari 2007

uppdatering

Vid tolv tiden så skulle J åka in till förlossningen och får då höra att det inte finns någon plats i HELA stockholm där hon kan föda. Hon hade tur och fick plats på sjukhus i södertälje annars hade det varit uppsala eller västerås! Snacka om extra stress!!! Fortfarande ingen bebis dock, tydligen hade värkarna avtagit lite. Vi får se när han behagar komma ut.

Precis innan min lektion skulle sluta idag så ringde de från dagis. Min älskade son hade gjort på sig....number two....vilket ALDRIG har hänt. Nä men då visare det sig att det går kräksjuka på dagis :( Det har vi haft här hemma alla år utom just den här vintern. Det brukar börja med typ vatten bajs som man inte kan kontrollera för att sedan också övergå till kräkningar. Superkul! Så jag måste vara hemma med lillkillen imorgon....vi får se om jag hinner plugga nåt på dan då. Lite tråkigt då jag kommer att missa venprovtagningen i skolan :( :( Men men inte så mycket jag kan göra åt det liksom.

2 kommentarer:

e sa...

Kan inte Rikard ta ledigt med Wille då? En dag iallafall så du kan va med på venprovtagning.

ELVA sa...

em.. varför blev det johan åberg? O_o;
Skulle såklart stå elvira...
Det var inte johan som commentade iallafall. ;P