lördag 10 februari 2007

Ögonbryn

Min ögonbryn är kolsvarta precis som mina ögonfransar. Jag var blond när jag var mindre så gissa att det såg roligt ut med tiden blev mitt hår ljusbrunt som det är nu. Syrran har alltid avundats mina ögonbryn och ögonfransar. Ögonbrynen har alltid varit vilddjuret som jag inte kunnat tämja. Så för några dar sen fick jag nog och beställde ett eyebrow kit för att försöka mig på att forma dem. Igår fixade jag syrrans ögonbryn som blev skitsnygga, dock har hon så ljusa så om man gör något fel så syns det inte. Efter mycket latande imorse så gick jag med bestämda steg in till badrummet och började forma. Jag överdriver inte om jag säger att hälften av ögonbrynen är borta, jag hade sjukt mycket ögonbrynsstrån! Det är smalare nu men jag har lyckats med att få dem ojämna :( Då de är lite svullna nu av allt plockande blir det ingen bild men senare idag kan det komma. Måste bara lyckas få dem lite jämnare annars kommer jag gå omkring och se förvånad ut hela tiden. OCH hur snyggt är det på en skala egentligen??

1 kommentar:

ELVA sa...

ahahahhaa! du är galen. Om du använde samma formare som till alex så har du verkligen fått hälften av dina bryn. Du har sjukt coola breda med en väldigt speciell snygg form. Jag har alltid varit lite avis på dina bryn, tycker inte du behöver noppa alls. Men det ska bli interesant att se ändå. ;)