torsdag 1 mars 2007

Sportlov

Jag har sportlov vilket såklart betyder mer tid över än man vet vad man ska göra med. Hehe...nej jag gör inget produktivt eller jag försöker att inte göra det iaf. Ska jobba ikväll och imorgon kväll...länge sen jag jobbade nästan 2 månader sen. Men det kommer nog att gå bra :)

Jag blir mer och mer sentimental ju äldre jag blir. Satt och läste igenom gamla emails från min första kärlek. Vi är kompisar nu för tiden men det var ett tag sen vi mailades vid. SÅ jag skickade honom ett mail och hoppas innerligt att han använder samma email fortfarande. Kärlek är udnerbart och jag känner mig så jävla lyckligt lottad som faktiskt har kontakt med mina ex. Jag kan verkligen kalla dem vänner. J som jag var ihop med i 2år och förlovad med är min bästa kill kompis. T som jag skrev mailet till var verkligen min STORA första kärlek och vi har starka band mellan oss. H som jag var ihop med ca 2 år off and on är nog fortfarande lite kär i mig vilket gör vänskapen lite svår men jag väljer att ignorera de bitarna.

Woohoo har beställt crocs skor online, två par till mig, ett par till sambon och ett par till william. Jag väntar på att de ska komma även om jag bara beställde dem igår hehe.

Inga kommentarer: