torsdag 22 mars 2007

nervös

Imorgon ska jag som mina syskona representant hem till pappas änka för att med boutredningsman och värderare gå igenom pappas saker. Jag vill bara att det ska vara över, jag är nervös för att jag kanske börjar gråta och att det kommer att vara en hätsk stämning. Jag blev utvald av mina syskon då jag är den som kommer att vara mest lugn och sansad. Vi får hoppas på det. Pappas änka ska ha med sin advokat, våran advokat kunde inte följa med så sambns kompis som läser till advokat (ok till fastighets advokat but still) ska följa med. Han kommer mest att vara med för moraliskt stöd vilket jag är hemskt tacksam för. William ska lämnas tidigare på dagis och sen ska sambons kompis J hämta upp mig. Pratade precis med J som lugnade ner mig och sa att allt kommer att gå bra. Så på ett sätt är det skönt att våran advokat inte kunde komma med så att J som ändå känner mig lite kan stödja mig. Usch det känns så pirrigt och inte på ett bra sätt! Sen för att göra llt bättre (NOT) är mensen på väg....kommer säkert att komma när jag är där *suckar* Jaja blir en rapport imorgon när jag varit där.

Inga kommentarer: