måndag 19 mars 2007

gänget

Till dagis är det cykeln som gäller, vi är nu ett gäng på 3 mammor och 3 barn som går tillsammans. William och hans syssling L cyklar och söta J, hon tultar efter dem :) J är 1½ år men är lika buffliga som våra 3½ åriga killar. Efter dagis är vi samma gäng som går till vår gård där vi mammor bänkar oss och barnen leker. Oftast brukar jag köpa med dricka och kex så de kan fika.
Här är william i sin röda polarn&pyret jacka. Han hade ju bestämt att han skulle ha en grön men det fanns ju inte i hans storlek så det blev en röd. Han passar grymt bra i rött!

Äntligen i slutet på förra veckan kom vår crocs aka foppa skor. Jag har ett par chock rosa, sambon ett par svarta och william ett par gröna med gul rem. Hans skor är ca 2 cm för stora men det bryr han sig inte om, mamma dom är inte för stora..titta!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, sötnos som placerat sig i kartongen också. ^^,

Fröken sa...

*skrattar* Han ramlade faktiskt i den hehe :)

Anonym sa...

han är så sjukt söt!!!!

ELVA sa...

Han är så himla söt!! Passar superbra i rött! sååå fin jacka. :)

Fröken sa...

Såklart tycker jag att min son är sötast i hela världen. På senaste tiden har jag börjat bli rädd för framtiden, om han är lika söt när han är 16 kommer det nog bli jobbigt ;) hehe