fredag 2 mars 2007

klockan

William är väldigt fascinerad av klockan, vilket både jag och sambon tycker är bra. Men varje middagsmåltid så ska man at ner klockan och visa var visarna står när Bollibompa börjar. Så igår när jag var i Vällingby så hittade jag en leksaksklocka som jag bara var tvungen att köpa. Men jag köpte det inte förrens jag fick svar på frågan om det fanns en av knapp hehe. Klockan har nämligen två olika "program", ett där man liksom frågar klockan vad visarna står på och sedan ett annat där klockan säger ett klockslag som man ska ställa in. William älskar leksaker som låter och som förälder vill vi ha leksaker som man kan stänga av ;)

Här kan man skriva in sin adress och se vad det är för slags människor som bor i ens område. Jag känner inte riktigt igen mig i min ;)

yp: B04 Globalister
Utmärkande drag
  • Unga och medelålders
  • Ganska välutbildade
  • Singlar
  • Hög- och medelinkomsttagare
  • Större hyresrätt i storstad/närförort
  • Omvärldsintresserade
  • Förändringsbenägna individualister

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! rolig länk! tyvärr står det inte vad man är om man bor i bushen i afrika...

Fröken sa...

hehe nä det är ju bara för lilla svea rike ;)