onsdag 28 mars 2007

lilla gubben

William har varit på gränsen att bli sjuk några dagar nu. Han har varit super snorig och på kvällarna varit gnälligare än vanligt. Hämtade honom tidigare från dagis och vi lekte ute med syssling L och vänninan J. Men efter ett litet missöde vid en kisspaus var vi tvugna att gå hem. Väl hemma gav jag william två kakor och satte på en film då han var grinig. Sambon kom hem och när han kom ut ur duschen hade william somnat i fotöljen. Det är inte ofta han somnar bara så där utan oftast när han är sjuk. Så först tänkte vi att han bara var lite trött. När han efter en halvtimme inte vaknat flyttade jag över honom till sängen. Nu är klockan åtta och han sover fortfarande! Needless to say så stannar han hemma imorgon, lite tråkigt då jag hade sett fram emot min lektion men sambon kan inte vara hemma. På fredag om william måste vara hemma så ska sambon vara hemma på förmiddagen då jag ska jobba och sen byter jag av honom när jag jobbat klart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackarn! Hoppas han mår bättre.

Fröken sa...

Han mår mycket bättre nu :)