torsdag 25 januari 2007

Ute kväll

Igår var det ute kväll med mamma och syrran. Först åt vi middag på Jensens boeff house . Jag och syrran kom först då mamma alltid är sen. Jag hade bokat bord då vi skulle på bio efteråt ville vi veta säkert att vi skulle få plats. Vi blev visade till vårt bord för att sedan sitta 10 min och vänta på att en servitris skulle komma. När hon äntligen kom bad hon om ursäkt att vi fått vänta vilket var bra annars skulle hon ha fått höra! Vi beställde dricka och berättade sen att när den tredje personen kom så ville vi beställa på en gång då vi skulle på bio efteråt och inte hade såå mycket tid. Jag måste säga att jag blev glatt överraskad av servicen den här gången, sist jag var där så tog allt super lång tid. Jag åt en Bluecheese biff som jag ville ha medium men den var mer åt välstekta hållet. Skulle ha sagt något om det men då vi inte hade hur mycket tid som helst så orkade jag faktiskt inte det den här gången. Efter maten så gick vi i rask takt till biografen Saga för att se Jindabyne. Jag gillade verkligen filmen, det var mycket om känslor och inte så mycket om action. Sen var ju faktiskt Gabriel Byrne med och han är ju bara YUMMY hehe. Det var allt som allt en mycket trevlig kväll!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade också trevligt! :)