tisdag 30 januari 2007

semla

Sambon hade köpt semla till efterrätt något som william tycker är riktigt gott. Men min kära son kan vara lite jobbig när det kommer till att äta sin middag. Såklart var han jobbig ikväll och hans älskade bussar skulle han hellre leka med än äta. När jag och sambon hade ätit klart kom han på att han inte skulle få någon semla om han inte åt middag så då kom han tillbaka. När semlan kom på bordet hittade han på ett helt nytt sätt att äta semla på :)
Sen efter middagen kom en marknadsundersökare hem till mig och frågade en massa saker. Nu ska jag föra en matdagbok typ åt marknadsundersökaren och nästa vecka kommer de tillbaka för en sista intervju. När de kommer nästa vecka ska de tydligen att videofilma intervjun...hm! Nä nu ska jag kolla på Ugly Betty.

3 kommentarer:

ELVA sa...

videofilmad marknadsförings intervju?? Det skulle dom aldrig få göra med mig..
SEMLA! Gief me!!11
Mycket fint sätt att äta semla på- hehe

Fröken sa...

Orginellt sätt om inte annat hehe!

Anonym sa...

Oh vilken lyx med efterätt och allt. :) Jag vill också ha semla!! NUUUUU!!!! puss