lördag 27 januari 2007

bråka bråka liten kråka

Varför måste mänoch kvinnor vara så olika eller kanske ska säga varför måste jag och sambon vara så olika? Jag säger nästan alltid vad jag tänker på och berättar vad jag irriterar mig på. Medan han ska sitta och hålla på det för att sedan nästan explodera. Det är sååååå fucking annoying!! Sen att han inte verkar veta hur jag fungerar efter 4 år tillsammans hjälper ju inte precis till. *suckar* Vi har inte bråkat klart men jag har flytt hem till syrran för att få pusta ut. Jag blir så arg på mig själv att jag börjar gråta så lätt när vi bråkar, känner mig så töntig plus att han tycker att det är jobbigt. BLÄ!!!

1 kommentar:

ELVA sa...

I hear you!
Jag börjar också grina på 2 sekunder. Jag känner mig liksom maktlös ibland när vi "bråkar" och speciellt om jag känner att jag själv kan ha varit dum. GRinar jämt. Det gör iofs att han blir mildare och lyssnar mer på vad jag har att säga. Tar mig mer på allvar, tro det eller ej. Det är nog inget att skämmas för, att man gråter. Men man kan bli frustrerad av det endå. Speciellt om man vill föra ett vuxet allvarligt samtal. ><;