söndag 8 juli 2007

dreams dreams

Drömmar är speciella för mig. Drömmer inte lika mycket som jag gjorde för några år sen men de drömmar jag nu drömmer betyder desto mer. Mina drömmar har ofta budskap med sig, ibland är det från männiksor som inte finns med osss längre och ibland är det bara saker jag måste tänka på. Läskigt? Nä inte alls, har lärt mig att leva med det och tycker det är lite spännande. Förväntar mig inte att du ska tro på mina drömmar och bryr mig inte då det betyder en massa för mig. Nattens dröm var bara för äcklig och jag vet inte vad det är meningen att jag ska tänka på. I min dröm dog först pappa, sen sambon och sen mamma...alla undersamma vecka typ. Jag var ganska förstörd när jag vaknade. Bara känslan var fruktansvärd, att behöva förklara döden av så många på en sådan kort tid för william *usch*. Ropade in sambon när jag vaknat för att kramas, för att känna att han fanns med mig.

Inga kommentarer: