tisdag 3 april 2007

lång kille

Idag började jag fundera över hur lång william egentligen är. Själv är jag ganska kort ca 1,66m. När han står bredvid mig kommer han en bra bit över midjan. Sist vi var på bvc var han 98cm och det var innan jul. Så jag fick william att stå mot dörrkarmen och sen mätte vi. Damn ungen är hela 102cm lång och väger 17,4kg. Min stor unge!! Han som bara var 48cm lång och vägde 2,9kg när han kom. Tiden går fort som satan och man blir bara mer sentimental med åldern + efter barn.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Med din bloggtakt hinner William växa om dig innan det nästa inlägg. :P Puss!!
(förresten jobbar jag natten idag, så det är bara jonas hemma om du tänkt ringa. :P )

e sa...

Ja nu har det gått rätt lång tid sen du skrev sist. Har du tröttnat på att dela med dig av vardagslivet? :(
Mer bilder på Willi please! <3

/Elvira (inloggad på johans & min gemensamma mail, som har bestämt sig för att vi heter Johan Åberg tillsammans. lol)

Anonym sa...

Japp. Och nu är Willam 1.78 lång, väger 79 kg och ska ta studenten om en vecka. :P
Oj vad tiden går fort när Anja aldrig bloggar. :P

puss!

Anonym sa...

suuuuck o stöööön nu tänker jag också klaga!
varför bloggar du aldrig? nu har till o med jag börjat blogga för att försöka fylla det vacuum du skapat....

Anonym sa...

Willam 1,85 lång, 83 kilo och snart blir du mormor. :P

Anonym sa...

asså. jag måste hålla med föregående talare. skriv nåt nu då!