tisdag 3 april 2007

dröm

Tyfiskt att vissa *host* jessica *host* inte svarar när man ringer ;) Hade värsta härliga drömmen inatt *mmmm*

En kompis till min mamma vi kan kalla honom O, har jag alltid tyckt är snygg. Han är också världens trevligaste man. I min dröm så fick vi ihop det. Vi gick omkring i en affär och kysstes och tog på varandra. Tydligen hade vi varken respektive eller barn. Jag var så lycklig i drömmen, det var vi och vi rockade. Men samtidigt undrade jag hela tiden hur mamma skulle reagera.

Drömmen var sjukt skön, det går inte att beskriva känslan eller hur den egentligen var. Jag vaknade med ett stooort leende på läpparna kan jag säga. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men fuck, telefonen hade lagt av. Glömt att ladda den, haha, ovanligt. Hade typ tio missade samtal i morse, massa från jobbet och massa från dig. ;) Inget från min chef. *morr* Alicia är fortfarande sjuk och värsta gnällig så jag kan inte gå en meter eller gör någonting utan att hon skriker och gråter. *suck* pusss